tisdag 10 november 2009

Lång dag

Idag har varit en lång dag i skolan. Det började med Kommunikation på förmiddagen, där det avslutades med att vi fick en läxa till nästa fredag. Läxan som vi har till nu på fredag är redan inlämnad, så jag tog mig an läxan till nästa vecka. Det var dock svårt, eftersom alla datorer på hela skolan var upptagna. Det blev istället tidig lunch med de bästa klasskamraterna man kan ha.

På eftermiddagen hade vi Hälso- och sjukvårdsadministration där vi gick igenom transplantationslagen. Det blev även ett litet grupparbete, men eftersom datorerna fortfarande var upptagna splittrade vi på oss, de två andra åkte hem, men jag höll mig kvar i skolan. Det blev till sist en dator ledig och jag satte mig och gjorde färdigt min del av grupparbetet, samt inlämningsuppgiften till nästa vecka. Jag kände mig riktigt duktig när jag skulle gå hem. Blev dock lite nervös när jag upptäcker att vår sal är låst och där inne hänger min kappa! Jag rusade runt i hela skolan och letade efter lärare som kunde låsa upp och till slut hittade jag en och jag kunde åka hem till familjen.

Hannah har lovat att sova innan klockan åtta idag och jag hoppas hon håller sitt löfte, för en jobbigare kväll än igår vill jag INTE vara med om igen!

Inga kommentarer: