fredag 15 januari 2010

Tänkte avlasta min man...

Anders lovade att handla inför helgen och dess kalas idag innan han kommer hem från jobbet...

...så jag lånade min mammas bil och åkte för att köpa 2-årspresent till Elias.
Jag köpte ett släp till deras Bobby-car och jag tror han kommer ha väldig glädje av det!

Sen gick in på Systembolaget och köpte två flaskor Koonunga Hill (rött vin som vi blivit rekommenderade), sen gick jag in på Coop och köpte tulpaner, för det är tulpanens dag idag, samt 6 st semlor.

Det var DUMT. För nu är jag helt slut. Jag är ju förkyld igen och jag är så trött på det här! Jag hinner liksom inte hämta mig från den ena förkylningen förrän den andra slänger sig över mig.
Men jag njuter iallafall av tulpanerna, för det är så härligt med snittblommor!!


Inga kommentarer: