onsdag 6 januari 2010

Insnöade

När det snöar så här mycket, i kombination med kyla och blåst, så vill man bara vara inne...


Hannah äter frukost med mig i sovrummet...

Elias tar ett bad, bara för att fördriva lite tid...

...samtidigt som Hannah bygger med LEGO!


Nu är dock Hannah inne hos bästa kompisen Julia och leker, Elias och Anders sover, samtidigt som jag har suttit med min Powerpoint-presentation som jag ska ha på fredag. Imorgon ska jag öva framför Anders tänkte jag - och lära honom allt jag kan om malignt melanom!

1 kommentar:

Mika sa...

Malignt melanom... ja... känns som jag kan allt om den sjukdomen...
Kan du inte lägga ut lite info här? Inte för att det är särskilt upplyftande men det är upplysande!!!
Jag själv älskar snön och att vi är "innesnöade"!!! Idag har vi kastat oss ut i backarna... härligt, härligt!!!!

Kram
Mika