söndag 13 september 2009

Vår dag på Liseberg i bilder

Vi har haft en jätterolig eftermiddag med alla kusiner på Liseberg! Jacob var en riktig hjälte som åkte med Hannah i allt, även om han kanske blev smått uttråkad ibland...
Hannah å andra sidan vågade åka två attraktioner som inte vågat innan, så Jacob bidrog till en hel del!
Melvin och jag åkte Flumride (jösses vad blött!) och jag och Julia åkte Balder (jösses vad läskig!!). Jag släpade min familj runt hela Liseberg för att hitta Geisha-hjulet och vi fick lön för mödan, för jag och Melvin vann stjärnvinsten!!

Morfar mötte upp vid entrén!

Alla barnen uppe på dalahästen!

Jag och Elias kommer ut från Sagoslottet.
Det som var mest spännande var när bokstäverna på min tröja lyste starkt i neon-ljuset...


Hannah & Jacob


Grodorna!

Cirkusexpressen

Vi träffade kaninen, såklart!

Elias satt och vinkade i ungefär fyra varv...:-)

Vi vann!

Vinnarna!

Avslutade med sockervadd!

Inga kommentarer: