torsdag 3 september 2009

Matta från Stockhome

Den här mattan vore idealisk för mig, om det inte var för EN sak. Det fattas en rubrik. BARNEN.
Vet ni, att i ett VÄLDIGT svagt och stressat ögonblick när Elias var en si så där 1-2 månader glömde jag honom i bilstolen i hallen och åkte iväg ner till Kärra Centrum för att handla.
Jag parkerade, gick runt bilen och öppnade dörren till baksätet. TOMT. Alltså, det tog nog 5-10 sekunder innan jag faktiskt förstod att jag GLÖMT honom hemma!! Jag blev alldeles kall i kroppen. Rusade runt bilen och rusade hem igen med gasen i botten, för att finna Elias, nöjd och sovandes i bilstolen i hallen...
Jag trodde faktiskt jag skulle DÖ av skam. Av ångest. Av rädsla!

Jag är väldigt disträ ibland, det kan nog de flesta som känner mig hålla med om. Men kära nån. BARNEN!!!


Bild från www.stockhome.se

1 kommentar:

1906 kvm sa...

Men Cissi! *skrattar lite*