fredag 4 september 2009

Ingen gräsänka längre

Ikväll har Anders kommit hem från Frankrike och det är SÅ SKÖNT att ha honom hemma igen!!
Han tyckte det var skönt att komma hem också, barnen blev så glada att se honom! När det var dags för Elias att sova tog jag mig friheten att åka ner till ICA för att hämta ett paket som jag fick avi om idag. Visst blev det fint? Men jag ser att våra väggar i hallen uppe är i STORT behov av omtapetsering/målning...usch vilken tråkig färg!

Jag smet även in på "Candy" för att kolla om det fanns någon bra film att hyra. Jag stod och höll i Bröllopsduellen, Marley & Jag samt någon annan med Tommy Lee Jones. Men så. Jag hade en sån jäkla flax! Tjejen i kassan gick ut och ställde upp ETT exemplar av "Män som hatar kvinnor" i hyllan. Jag tog ett stort skutt framåt och snodde åt mig den innan baksidan av fodralet landat mot hyllkanten...
Jippie! Äntligen! Och vår myskväll är räddad...


Inga kommentarer: