tisdag 8 september 2009

Akut rinit


Ja, jag har drabbats av en riktig förkylning. Jag har ont i halsen, svettas lätt och mår inte riktigt bra. Hoppas jag klarar veckan ut på praktiken! Men det är troligtvis inte poppis att komma snorig till praktiken, så om jag blir sämre får jag nog hoppa någon dag.

Anders åker till Frankrike i morgon och kommer tillbaka på torsdag kväll, vilket inte känns alls kul, varken med tanke på min förkylning eller att han var iväg förra veckan (och ska iväg om två veckor igen...)

Han är just nu nere och klipper gräset för min pappa, som fortfarande är dålig i ryggen. Hannah fick följa med kompis Melvin hem idag, men blev hämtad av Anders så hon fick följa med ner till mormor och morfar.

Jag har badat Elias och nu ligger han och sover - hoppas jag
Ikväll börjar min favorit - IDOL! :-)

Inga kommentarer: