torsdag 17 september 2009

Lite geggamoja...

När vi kom hem var det vackert väder och både Elias och Hannah stannade kvar på utsidan. Oliver var redan ute, Elias drogs till honom som en magnet och Oliver lät honom hållas. Sen kom Hannah och tog över och de lekte geggamojja efter att ha hällt ut några spänner med vatten i den lilla jordgropen under gungan. Stövlarna på - sen var det bara att köra! Se, så roligt de hade...!!


Imorgon efter LIA ska jag in till stan och kolla in vimlet, för vid 18 har Sandra bokat bord på Vino Pasta Due för att fira att hon fyller år på måndag. Jag hoppas det kommer några trevliga personer, det brukar det oftast göra när Sandra fixar till!! :-)
På lördag morgon åker jag till Gekås med Anders mamma Berit, Berits tvillingsyster Eva samt en väninna till Berit. Jag har inga planer på att storhandla, men lite regnkläder och vinterskor till barnen har jag allt tänkt köpa. Kanske en ett-årspresent till lillkusinen Rasmus också...
Åh. Ett litet sting av längtan efter lillkillen infann sig nu! Vad långt det går mellan gångerna...
(Kerstin & Björn - jag och Anders har iallafall PRATAT om att bjuda ner er, men ni vet...tid, tid och tid - och ett passande tillfälle!!)

Inga kommentarer: