torsdag 28 juli 2011

Varm i hjärtat

Idag när jag kom hem var jag trött, svettig och energibarometern var på 0. Elias har verkligen sugit musten ur mig idag (och fortsatte även efter att vi kom hem...). Jag började packa ur bilen så sakteliga, men såg att det fanns ett litet reklamblad från Skimmelgården i trappen. Jag "kastade ett getöga" på det och gick sedan upp för att lämna det jag hade i famnen. När jag sedan gick ner igen satte jag mig i trappen för att läsa reklambladet igen och när jag lyfte på det låg det ett PAKET till mig - från Erika, som har butiken Skimmelgården bara några stenkast hemifrån mig.

Minns ni att jag velade lite angående inredning i mitt uterum? Den bilden jag lånade från Skimmelgården var ju på min favorittavla i denna butik. Och gissa vad som låg i paketet?

Jag blev SÅ glad och rörd av denna lilla gest från dig, Erika! Alldeles tårögd blev jag, kanske mest av trötthet, men även av glädje att ha "änglar" runt mig, som verkligen kan konsten att finnas där när man som bäst behöver en knuff framåt!




1 kommentar:

Jenny sa...

Gillas starkt!!! Och vilken fin tavla :) Kram