tisdag 12 juli 2011

Gissa vad jag har gjort idag?

När jag kom hem var jag så trött så jag lade mig på soffan och efter en stund fick jag sällskap...och vi somnade en stund. Elias väckte mig genom att pussa mig på armen, så jag lade undan Hannah och så gick jag och Elias ut och plockade hallon. Efter en middag med mycket skratt så kom Lisa, min fd granne och hämtade mig och vi åkte till stallet där hon rider och åååh, jag fick rida! För första gången på 4 år!!! Lyckan var total och fjärilsfarmen i magen fladdrade som sjutton, men vad gjorde det när jag väl satt på hästryggen? Underbart!! Tack, Lisa för att jag fick följa med!!





Och en liten gran, har jag också sett, den som vi ska ha till juuuul...



Några blåbär blev det också...
(Eller blåblä som Elias säger!)



Ser ni alla fjärilar i magen? ;-)

Lyckliga jag!



Fina Lisa!



Och vi följer vägens vita band, mot nya äventyr...

5 kommentarer:

Anonym sa...

Åååååh nu vill jag med snosa på hästar.....

Pia

HEMLÄNGTAN sa...

Vilka underbara bilder! Älskar alla dessa sommarbilder. Gäller att lagra dem så man kan leva på dem en bra bit in i kalla vintern.
Kul att du fick rida. Förstår att du var nervös! Själv är jag ingen ridtjej så jag hade aldrig vågat.

Kram, Jenny

Camilla sa...

Jag kommer bara ihåg att du luktade skit när du kom hem från stallet;)
Du, din son har inte alla popcorn i påsen hörru!

Jenny sa...

Tänk va avis man kan bli... Få rida igen... Det är ju ett tag sedan sist, det syns dock på bilderna att you still have it! Puss syrran!!!

Anonym sa...

Vad mysigt <3