onsdag 27 juli 2011

Till Gekås med barnen


När Annica och barnen åkt hem hade vi familjeråd på filten utanför husvagnen. Det resulterade i en tripp till Gekås i Ullared. Jag hade lovat dem varsin liten leksak, om de skötte sig. Och SOM de skötte sig! Så duktiga, uppmärksamma och väluppfostrade hade jag nog aldrig sett dem. Vi kom ut någon timme senare med lite papptallrikar, muggar, hinkar till tvättmedel och ett torkställ till Jenny att ha vid husvagnen. Vad barnen valde? Elias valde en polisstation med tillhörande bilar och Hannah....ja, hon valde en Barbiedocka med tre ombytesklänningar.... Snacka om en förvånad mamma!! :-) 



Skickat från min iPhone

1 kommentar:

Anonym sa...

Ok nu känner jag inte Hannah så men tom jag reagerade på barbidockan, men barbie är tufft det med av en cool tjej som Hannah...

Och sötaste Elias, bygga hus till sin mamma..... <3

Kul att du börjat blogga mer nu imed iphonen... =)

Kram Pia