onsdag 20 juli 2011

Billiga nöjen i Göteborg

På fredag går jag på semester. Nästa vecka kommer förhoppningsvis vårt uterum. Det faller sig naturligt på Anders lott att montera upp det, även om jag självklart kommer vara behjälplig vad gäller målning och hantlangning. Därför har jag nu börjat fundera på vad man kan hitta på med barnen de dagar Anders fixar med uterummet. Jag har funderat på Bushuset i Torslanda, åka Paddan, besöka barnens zoo i Slottskogen, självklart åka till bårt hemliga ställe vid havet om vädret tillåter. Men mer då? Jag vill inte att det kostar multum, eftersom vi vill lägga krutet på veckan i Danmark och på den ev resan till Kolmården i slutet av vår semester. Har ni några förslag?

1 kommentar:

3s sa...

Picnic är uppskattat hos oss och vilken skogsdunge eller äng som helst duger. ;) Extra trevligt blir det om man först bakar muffins ihop t ex.
Oj, vad präktig jag låter :O