fredag 29 juli 2011

Minihusvagnssemester!

Ja, som ni sett redan så drog jag och vännen Annica ner med våra barn till min systers husvagn i tisdags eftermiddag. Vi hade det HUR mysigt som helst och onsdagen bjöd på såpass vackert väder att vi kunde åka till havet! På onsdagseftermiddagen drog sig Annica och barnen hemåt, medans jag och mina barn stannade en dag till. Vi hade SÅ mysigt, fram tills att Elias började bråka på torsdagsmorgonen och det gav liksom aldrig med sig...

Här kommer iallafall fler bilder från våra dagar i Stråvalla!

Elias diskar

"Hej hå, hej hå, vi till vår gruva gå!"











Fniss, fniss, fniss...






Linnea blöder, det måste inspekteras!½


Elias och Lukas
















Vi kollar film, äter chips och myser järnet!






Hannah försöker lära Elias att spela "Fia med knuff". Detta är en handduk med spelet tryckt på framsidan. På baksidan finns en påse fastsydd för marker och tärning. Detta spel hade vi med oss på husvagnssemestrar när jag var liten!!

Nostalgi!

Inga kommentarer: