måndag 11 juli 2011

Bara 9 arbetsdagar kvar...

...sen har jag semester i tre veckor! Inte så lång semester som jag hade önskat, men om man är tre stycken som vill ha semester samtidigt, får man bara ha tre veckor sammanhängande! :-)

Efter jobbet mötte jag upp min familj bakom Backaplan, vi lämnade in stora bilen för kamremsbyte. Elias satt som ett S i bilen, han hade somnat och hade inte stöd av sin vanliga stol, så det blev lite galet. De hade köpt milkshakes som vi lockade med för att väcka honom, sedan åkte vi hem! Anders gjorde världens godaste "Lax för latmaskar" och jag åt med god aptit. Det gjorde inte barnen. För en gångs skull åt de inte laxen - kanske för att den var varmrökt?!

De lekte på framsidan tillsammans med Oliver och de hade riktigt kul, tills solen gick i moln, då blev det kallt och de sprang in till sina sängar och där ligger de fortfarande, redo för John Blund!

"Lax för latmaskar" ur senaste Laga Lätt. Ljuvlig!!

Jag var inte beredd!!

Nu är jag beredd...

Gullunge.

Alla mot alla!


Duscha min rumpa!
(Knasunge...)

Inga kommentarer: