tisdag 13 oktober 2009

Uppdatering

Idag har det inte hänt så mycket på praktiken. Fick sitta inne hos sekreterarna på tidsbeställningen och remisshanteringen och de var jättetrevliga, men de hade svårt att ge mig något konkret att jobba med, så det blev tyvärr lite långtråkigt. Vi bestämde på eftermiddagen att i morgon ska de verkligen försöka hitta arbetsuppgifter till mig, sen ska jag även få se hur de jobbar inne på arkivet. Om de sedan inte har tillräckligt med arbetsuppgifter, så ska vi försöka hitta diktat som jag kan skriva istället. Det spelar egentligen ingen som helst roll VAD jag får göra, bara jag får NÅGOT att göra!

Elias hade fortfarande feber i morse, har tydligen varit som ett plåster på Anders hela dagen, men blev på ett betydligt bättre humör när jag och Hannah kom hem från stallet i Larsered där vi hälsat på Susanne och Magnus. Nu sitter de och badar i badkaret tillsammans. Elias har ingen feber just nu, men eftersom barnen måste vara feberfria minst ett dygn så dröjer det tills på torsdag när Elias kan gå till förskolan igen, så i morgon blir det jag som får vara hemma. Så himla tråkigt att missa praktiken såpass mycket, men jag och Anders måste dela 50%, för han har ju jättemycket på sitt arbete som blir lidande när han är borta.

Ikväll ska jag promenera med Annica, hoppas bara hon håller jämna steg med MIG, för jag börjar känna kli i näsan och halsen och jag bara HOPPAS att det är något tillfälligt och inte ännu en förkylning.

Inga kommentarer: