lördag 24 oktober 2009

Livstecken & Tapas

Det har verkligen varit en fullspäckad vecka! Igår gjorde jag min sista dag på LIA'n och det kändes väldigt vemodigt. Jag har trivts så bra! Vi hade fredagsfika inne på allergologen och en av tjejerna kom fram och sa "Idag hade jag verkligen behövt dig här!". Min handledare sa då, "Vi får ju en ny praktikant på måndag!". Vet ni vad tjejen sa då?
- Men jag vill ju ha Cecilia!
Åh, vad jag blev glad! :-)

Efter praktiken åkte jag in till stan och Saluhallen och köpte massa gott. Tre olika sorters salami, en chorizo, två olika sorters oliver, tzatsiki, canelloni med ostsås, potatissallad, fetaostfyllda paprikor, två mögelostar, en brie, tre sorters bröd och två olika sorters kronärtskockhjärtan. AK kom på besök, vilket inte hänt på jättelänge så vi myste till det ordentligt med Tapas och Idol! Kvällen avslutade med några exklusiva bitar choklad som jag köpt hos "Fröknarna Kanold". MUMS!!

Idag efter Elias sovstund åker vi upp till Uddevalla för att hälsa på Anders föräldrar. Det var längesen vi var där uppe och vi har blivit lovade lammstek så nu längtar vi massor!!





Inga kommentarer: