onsdag 14 oktober 2009

Kaka - WOW!!

Efter Elias sovstund mitt på dagen var han på ett strålande humör. Han tyckte det var väldigt spännande att göra kokostoppar och ännu mer spännande var det när alarmet ringde som sa att topparna var färdiga! "Wow! Wow! Wow! KAKA!! WOOOW!" och sprang fram och tillbaka mellan vardagsrummet och köket! Sen lärde han sig säga "psst" idag och le stort samtidigt...;-)

Idag lånade jag hem kompis Melvin efter förskolan. De hann bara leka i fem minuter innan Julia kom och gjorde dem sällskap och väldigt länge lät de Elias vara med och leka också! När jag kom in i rummet satt alla fyra på golvet. Elias satt och pillade med någon leksak, Hannah och Melvin lekte lite Emil blandat med Blixten tror jag och Julia satt och läste "Älskade lilla gris" för sig själv. Jag kunde inte låta bli att filma dem...:-)










Inga kommentarer: