måndag 12 oktober 2009

Tandläkarbesöket

650 kronor fattigare!!

Fick träffa en ny tandläkare idag och hon var jättetrevlig. Jag brukar ju alltid ha "Bobo", men idag var han fullbokad. Fick först bedövning, men den tog "lite" för högt upp, så näsan, pannan, ögonbrynen och ena ögat blev bedövat. Hade svårt att andas genom näsan och att blunda med ena ögat. Andra sprutan tog där den skulle och sedan sköljde hon rent runt tanden och slipade även på visdomstanden där uppe. Hon sa också att om jag får tillbaka besvären, borde jag överväga att ta bort visdomständerna...
Hela besöket gick på 650 kronor och där försvann chanser till dags-spa på S:t Jörgen med Anders...:-(

1 kommentar:

1906 kvm sa...

Hoppas att tanden din är bättre nu.
snacka om att jag har vart förvirrad... De tog ett tag innan jag fatta att du hade ändrat namnet på din blogg... jag trodde att det var ett å samma inlägg som hetter Ett organiserat kaos, haha!