onsdag 15 juli 2009

Världens bästa kundservice!

Jag har tidigare skrivit om Fujidirekt och Fujicolor. Då var det gällande min idé jag gav till dem och för det fick jag en stor värdecheck.
Häromdagen var jag inne på mina bilder på Fujidirekts hemsida och till min glädje såg jag att alla de bilder som vi saknar från mellan 3/3-07 till 21/3-07 (datorn kraschade och vi hade missat att köra backup på dessa bilder) fanns bland dessa bilder!! Jag gjorde ett sista desperat försök att få tillbaka bilderna genom att skicka ett mail:


"Hej,
till min glädje ser jag att flera av de bilder jag laddat upp på er server är av de bilder som försvann från vår dator i samband med en krasch. Finns det NÅGON som helst chans att få dessa skickade till sig över e-post eller liknande?
Namn: Cecilia Winge"


Detta fick jag till svar, jag tror jag smäller av av lycka!!!


Hej Cecilia.
Det är normalt ingen tjänst vi har men då vi vet hur trist det är med datorkrascher så hjälper vi er genom att skicka de bilder vi har till er på en cd-skiva.

Tack för att du anlitar Fujicolor
Med Vänliga Hälsningar
Kundservice
www.fujicolor.se

Vilket superföretag Fujicolor är! Jag tänker ALDRIG byta leverantör av bilder!!!

1 kommentar:

HEMLÄNGTAN sa...

Vad roligt det är när man får ett sådant bra bemötande. Det är ju tyvärr inget man kan ta för givet!
Ha en bra kväll.
Kram Jenny