torsdag 2 juli 2009

Imorgon bär det av!


Ja, i morgon åker vi. Klockan 08.00 kommer Anders lilla mamma hit och lägger sin varma hand över barnen (mina föräldrar tar över på lördag middag) och vi får en hel helg för oss själva! Lite jobb blir det för min del i och med fotograferingen, även för Anders som troligtvis kommer köra mestadelen av vägen, men på lördag morgon och förmiddag ska vi passa på att ta det lugnt på hotellet, äta god hotellfrukost, bada i poolen och jacuzzin och bara ta hand om varandra! Härligt, jag ser fram emot det här så mycket!
Vi åker och hämtar upp Sandra i Mölndal vid 09-tiden, sen tar vi 45:an raka vägen till Sveg, där vi svänger av mot Funäsdalen. Det var nog den lättaste vägbeskrivning jag någonsin fått - och detta av A-L som är en av de mest förvirrade tjejer jag vet. Fast jag måste säga att hon har flummat av sig lite efter att hon träffade Micke, så jag förstår att hon älskar honom och vill leva resten av sitt liv med honom. Tänka sig, min älskade Tilt ska bli fru Södergren!!

Micke & A-L på vår bröllopsfest, sommaren 2006!

Jag vill passa på att önska er en trevlig helg med en bild på MIG SJÄLV för en gångs skull! Nyklippt och toknöjd! Ni kanske ser de nya örhängena jag köpt också, visst är de fina?


Inga kommentarer: