tisdag 7 juli 2009

Resan till och från Funäsdalen

Det började redan på vägen upp - jag såg en flygande tomte! :-)


Förbryllad Anders läser kartan...


Det var längesen jag såg ett riktigt hölass!


Vi kollar oljan strax innan Mora!


Vi rastar i Sveg, bland alla mygg. "Dit ska vi!"


Sjön i Sveg...


En annan sjö - vackra vyer!


Sandra sitter och njuter av bilfärden!


Här är en vy från hotellet på lördag morgon. Så vackert!!


I huset längst bort, nere vid sjön...där bor Ann-Louice & Micke.
Förstår att de har svårt att flytta härifrån!


Anders stryker skjortan...


Hotellfrukost! (Jag, Anders, Magnus, Jonna, Malin & Sandra)


När jag fotograferade brudparet tog resten av gänget en tur upp på Funäsdalsfjället!


Precis vid udden vigdes A-L & Micke



På vägen hem såg vi renar!! Jippie!
(Det gör inget att Sandra väckte mig med sitt glada rop: "REEENAAAAR!)

Inga kommentarer: