torsdag 16 juli 2009

New York

Igår ringde min pappa och ställde frågan:
-"Vill du åka till New York?"
Som ofta när det gäller min pappa vet man inte riktigt hur och vad man skall svara.
Ja, klart sjutton jag vill åka till New York, men med den ekonomin vi har är det inte riktigt dags än.
-"Om jag bjuder då?"
Jag höll på att få dåndimpen. Min pappa vill bjuda mig till New York. På ett villkor. Att jag tar med mig mamma och mina två systrar - som också blir bjudna!!
Hjääääälp! Jag ska få åka till New York!! Hur ska mina fötter orka gå så mycket?!
Jag är så himla glad och tacksam!!! Nu är det enda problemet att hitta en tid som passar oss alla fyra.
Jenny vill åka i November. Jag vill åka till sommaren NÄSTA år (då jag ändå är ledig från skolan). Mamma vet jag inte. Camilla kommer ju hem från New York i September och vill troligtvis bygga upp en liten buffert igen innan vi åker.
Så vi får se.
Men jag ska få åka till New York! Med de tre viktigaste kvinnorna i mitt liv!!!!!



2 kommentarer:

Anonym sa...

Som sagt..jag är inte aaalls grön av avund!!! ;)
Är jätteglad för din skull oxå såklart- du kommer få såå skoj!
Kram älskade gums!

1906 kvm sa...

Fan vad härligt Cissi! Så roligt!!