torsdag 9 juli 2009

Finbesök

Idag fick vi besök av Tess och Elias, vilkas blogg jag besöker i princip varje dag. Tess är sambo med Linus, en gammal kompis till mig. Jag och Tess har haft kontakt över bloggarna sedan i vintras någon gång tror jag, och häromdagen frågade hon mig om vi inte skulle kunna ses någon dag. Det tyckte jag lät jätteroligt, men förslaget att vara i Slottskogen kom tyvärr lite olägligt, med tanke på Elias mage.
De vågade sig faktiskt hit och det var ett riktigt lyckokast! Stora Elias och Hannah fann varandra väldigt snabbt och när lilla Elias vaknat fann han sig snart tillrätta han också. Han fick till och med en jättego kram av StorElias. :-)
Hannah fick ett psykbryt efter någon timme, men lugnade ner sig något när hon fått mellanmål. Stora Elias fick psykbryt när det var dags att gå hem.
Lilla Elias fick psykbryt vid 18-tiden när han fick syn på choklad - som han inte fick äta.
Jag fick ett psykbryt på Hannah vid 20:30 när hon fortsatte leka på sitt rum, tända lampor, möblera om och bygga robotar trots att jag förmanat henne fler än lovligt många gånger!

Så det har varit väldoserat med psykbryt idag!
Åh, vad jag längtar tills på måndag när Anders kommer hem!

Stora Elias är inne i lilla Elias rum och leker...
De ögonen är inte att leka med! :-)

Elias och Elias fattade tycke för varandra...:-)


Medans Hannah fattade tycke för Tess - och hennes hand...

2 kommentarer:

Matilda sa...

haha, härligt med psykbryt ;-)

har röstat på hannah-bilden förresten, den var väldigt somrig och fin!

Matilda sa...

haha, det var en bra fråga... hittade en annan video när hon var valp, och DÄR voffar hon så det räcker och blir över..
den får dyka upp på bloggen en annan dag :-)