måndag 13 juli 2009

En dag i Uddevalla

Igår morse hämtade jag Hannah hos Jenny, Julia & Jacob. Jenny var så himla bussig och lät henne sova över hos kusinerna. Sen styrde vi kosan mot Uddevalla, där vi skulle träffa Anders familj. Vi blev bjudna på middag och barnen lekte jättemycket ute i trädgården. Efter middagen åkte jag och Elias hem, Hannah stannade kvar hos farmor som kommer ner till Göteborg med henne i eftermiddag. Världens bästa farmor!

Lillkusin & storkusin


Kerstin läser för Rasmus & Hannah


Är det ingen som vill gunga med mig?!


Jo, Hannah ville!



Sen gungade jag och Hannah, men Hannah ville mest bara kramas...:-)


Jag och Rasmus


Rättar till backspegeln...


Nu kör vi!


Rasmus på väg hem!


Inga mjölkprodukter, förmanade BVC.
Nej, precis. isglass är ju ingen mjölkprodukt. :-)


Hannah fick en strut!
(Åh, vad hon är TRÖTT på mig och min kamera!!)

Inga kommentarer: