fredag 6 mars 2009

Taskigt, morsan!

Veckan har varit full av nya intryck och jag har haft jättekul!
Stundtals väldigt mycket ny information, men vilka trevliga tjejer (och kille) det går i min klass! Så himla roligt!
Jag har också hunnit träna två gånger och de tre senaste dagarna har jag promenerat mellan Kapellplatsen och Kungsportsplatsen morgon och eftermiddag. Mötte en kändis i förrgår, men jag vet inte vad han heter. Återkommer om det. :-)

Ikväll har vi bara myst med barnen, jag lekte rätt ordentligt med Hannah i Pippi-tältet och när vi hade som roligast förstörde jag allt - jag lyckades peta henne i ögat så hon blev alldeles blodsprängd!
Då ville hon bara gå och lägga sig och vänta på att ögat blev friskt igen...:-(
Men i helgen har vi tänkt att vi ska åka och bada i simhallen och bara mysa, hela familjen. Inget planerat, ingenting! Härligt!





2 kommentarer:

Familjen Bus sa...

Usch då, stackars lilla öga. Det som gör så ont! Håll koll på det bara, så att det inte blivit nåt sår -Fredrik lyckades få en pinne i ögat en sommar, och det visade sig att det blev ett sår på hornhinnan. Han fick nån salva.
Hoppas ni får en mysig helg!
Kram Linda

Anonym sa...

Nämen stackars liten, det syns riktigt va hon tänker på bilden. Min lilla gumma!

Kraaaaaaam gums