måndag 23 mars 2009

Ont, det gör ont, det gör oooont.

Har så fruktansvärt ont i min axel!
Igår satt jag hela dagen och pluggade, både vid datorn och köksbordet. Igår kväll hade jag så ont att jag nästan grät.
Imorse när klockan ringde ville jag inte alls stiga upp. Men det gjorde jag, för Hannah kom in 05:50 och lade sig bredvid mig. Hon var så gullig när hon tog min ögonlapp och lade över ögonen och sen låg hon och räknade sina fingrar i mörkret.
Tog två Panodil Zapp, bokade en tid hos en naprapat idag, tog på mig kläderna, gjorde frukost och stack till skolan.
Nu sitter jag här och har ångest. För TÄNK om jag alltid kommer ha så här ont. Tänk om jag aldrig blir riktigt bra, utan att jag måste sluta med detta och försöka hitta något annat?
Jag har så ont att jag inte kunnat sitta och tangentbordsträna idag, utan sitta med glosor istället.
Blä för idag.

1 kommentar:

Anonym sa...

jag hoppas så gums att din kropp orkar med det så du kan fortsätta! jag håller tummarna för dig imorn, det vet du!!
STOR kram! AK