måndag 16 mars 2009

Jag är med och tävlar...

Såg vid min dagliga surf till mina favorit-bloggar att Ellas inspiration har en tävling där man kan vinna ett namnsmycke.
Jag själv har ju redan mina underbara namnsmycken med Hannah och Elias namn på, men det hade varit underbart att få ge bort ett sådant här smycke till någon av mina systrar!

Anledningen till att jag skriver om min medverkan i tävlingen är att man kan har "dubbel chans" att vinna om man länkar till tävlingen i sin blogg - och det gör jag ju gärna för den goda sakens skull. Inte bara för att jag vill vinna, utan för att göra lite välförtjänt reklam för Marie, tjejen bakom Seagull som tillsammans med Ellas inspiration lottar ut ett namnsmycke!
Titta in på seagullonline.se och ni kommer förstå vad jag menar!

Inga kommentarer: