torsdag 5 mars 2009

Morgonstund...

Idag har vi datorsäkerhet på schemat, där ska vi ta bilder på varandra och redigera i Photoshop - jey!
Sen var det något annat också, tror det var att vi skulle uppdatera vår profil på "ping-pong", skolans IT-plattform, där man ska kunna ha kontakt med både lärare och klasskamrater, lägga upp arbeten osv.
Igår satt jag och gjorde min första inlämningsuppgift, som betydde att jag skrev en A4-sida om mig själv. Lätt som en plätt, eller hur? Nä. Det var faktiskt ganska svårt att fylla ett helt papper med INTRESSANT information om en själv.
Men jag fyllde mitt med mitt intresse för fotografering, matlagning, mina barn och min otrevliga situation på mitt arbete innan jag började utbildningen.
Vi får väl se vad man får för feedback!
Nu är klockan kvart i sju och Elias börjar väsnas inifrån sitt rum. Ska dricka upp mitt te, sen ska jag ta morgonblöjan...

1 kommentar:

Anonym sa...

Verkar vara en tuff utbildning det där ;-) (JB)