tisdag 31 mars 2009

Pussgrodor och discoapan...

För några veckor sen var jag på en Me&I-träff och blev upp över öronen förälskad i kläderna!
För första gången sedan jag blev bekant med denna kollektion ville jag ha ALLA kläder jag såg. My GOD vilka härliga färger de har i år!
Men tyvärr räcker inte riktigt ekonomin till i alla lägen, så jag fick dämpa shoppinglusten och begränsa mig till två plagg. Ett till Elias och ett till Hannah.
Elias t-shirt var inga problem att välja. Tröjan "Pussgrodor" var ju SÅ mycket Elias!
Hannah's plagg däremot, var lite svårare.
Jag valde mellan en rosa klänning med pussgrodor på och en t-shirt med "Discoapa" på. Det blev så svårt att välja att jag faktiskt ringde hem och pratade med Hannah.
Hon ville absolut inte ha en rosa klänning, utan HEMSKT gärna en tröja med en apa på - såklart! Idag hämtade jag ut kläderna och de är såååå fiiiiina!!





1 kommentar:

bambi sa...

Sv: Hihi... joo.. men det var den tiden det är mest folk i affären = direkt efter jobbet... så han hittade ingen att fråga heller!!

Gud så söta pussgrodor!!