lördag 7 mars 2009

Ett besök på IKEA

I morse mötte jag först upp Linda, Fredrik, Melvin och Elmer på Media Markt. Har aldrig varit där, så jag bestämde mig för att hänga på när Linda berättade att de skulle åka och titta på kamera.¨Oj, vilket ställe! Kommer absolut ta med min mamma dit och titta på digitalkamera!
Jag kikade även efter "mitt" objektiv, det fanns inte inne, men det skulle kosta 1090. Ska hålla utkik efter det lite senare i vår.

Sen tog jag och Linda en sväng till IKEA för att jag tidigare på morgonen fick i uppdrag att köpa barnlås till de resterande skåpsdörrar och lådor som Elias fortfarande öppnar och river ut saker ur, en korg för Hannahs alla gosedjur, "lådor" att ha i Elias Expedithylla, samt en ny hatthylla.
När vi gick förbi köksavdelningen såg jag att det var GRYMT pris på tallrikar!
5 kronor per styck, både skålar, flata tallrikar och djupa tallrikar! Jag köpte 8 st av varje, så det gick på det facila priset av 120 kronor!!! Grymt!


1 kommentar:

Anonym sa...

Ja ikea är underbart, helt omöjligt att komma därifrån tomhänt :-D