tisdag 3 mars 2009

Första RIKTIGA dagen...

Idag började vi klockan 09.00 med "Hälso- och sjukvårdsadministration". Vi fick dela in oss i grupper och presentera oss själva och sen diskutera utifrån vissa ämnen. Ganska lugn start, som avslutades med att vi gick igenom vad Socialstyrelsen var för något.

Andra delen av dagen var "Medicinsk terminologi & kommunikation", som faktiskt var väldigt intressant. SVÅRT kommer det bli, med mycket latinska ord, men jag hoppas mamma kan hjälpa mig...;-)
Vi slutade lite tidigare så jag åkte in till Nordstan och köpte ännu en färgpatron till vår skrivare.
Var ganska trött när jag kom hem, men jag bestämde ändå med Annica om att träna styrketräning idag på gymmet, så efter middagen blev det att åka iväg.

Kom hem för en halvtimma sen och jag är helt slut i både kropp och knopp!

Kl. 21 är det Desperate Housewifes säsongpremiär och då ska jag sitta bänkad!

Inga kommentarer: