onsdag 24 mars 2010

Sjuklingar...

Igår var som skrivet Hannah hemma med mig, idag är det Elias tur. Han låg på 37,4 igår och det är väl ingen feber, men han var lite gnälligare än vanligt. I morse låg tempen fortfarande på 37,4 och han var snorig och han grät för ingenting, så jag bestämde mig för att vara hemma med honom. Nu har han badat och jag har fått bädda sängen. Han vill inte dricka yoghurt eller äta smörgås, han frågade precis efter välling. Så trist att missa så mycket på praktiken, men Anders är på sin utbildning igår och idag och i morgon är det tydligen ett viktigt leverantörsmöte som han missar första delen av idag pga utbildningen, så jag gissar på att jag blir hemma i morgon också.

Någon som är intresserad av att köpa soffbord, skänk och CD-skåp förresten? :-)






Inga kommentarer: