söndag 28 mars 2010

Helgen

Ni kommer kanske ihåg bilderna på möblerna som jag ville sälja? Nu är möblerna sålda, jag satte in en annons på Blocket igår kväll vid 21. Vid 8-tiden i morse ringde en kvinna som ville ha soffbordet. En stund senare ringde en annan kvinna som ville ha CD-skåpen och ytterligare några minuter senare ringde en man som ville köpa skänken. Hur stor tur får man ha egentligen?! :-)

Så idag har jag beställt nytt soffbord och även en ny TV-bänk. Trots detta nyinköpet har vi pengar över efter försäljningen och ska faktiskt unna oss nya bänkskivor till köket. Vi ska förlänga vår bänk med en hörna och även köpa ett bänkskåp med utdragbara skafferilådor. Jippie, vad det ska bli kul!!

Helgen har annars varit hur lugn som helst, trots att vi fått massor gjort. I fredags eftermiddag fick vi med oss Elmer och Melvin hem från förskolan, eftersom Linda och Fredrik skulle iväg och skriva på kontrakt på ett SÅ JÄKLA FINT HUS de köpt här i Gerrebacka. Vi är överlyckliga över att få ha familjen I kvar nära oss och vi ser fram emot härliga sommarkvällar i deras stora trädgård!! ;-)

Imorgon börjar den korta påskveckan och jag har redan varit iväg och inhandlat inför påsken, som vi ju ska fira uppe i Uddevalla. Vi ska låna min systers husvagn och sova över i Uddevalla mellan påskafton och påskdagen, hade vi tänkt!

Fick även vunnit ännu en Tradera-auktion idag, den här gången blev det en svart Windstopper från Polarn o Pyret i stl 116 till Hannah för endast 231 kronor. Vilket fynd!!





Inga kommentarer: