måndag 8 mars 2010

Ännu en härlig fotobok från Fujicolor!

Idag kom den, mitt lilla hemliga projekt som jag trixat och fixat med de senaste veckorna! Har hållt det hemligt för Anders, men det har ju inte varit så svårt eftersom han varit bortrest ganska mycket de senaste veckorna! Jag har samlat ihop alla våra favoritbilder från 2002 (då vi träffades) till 2009 (någon bild från 2010 finns dock med...).

I kvadratisk form kom denna fotobok från Fujicolor där 7 år av vårt liv tillsammans samlades. Helt underbar, jag är supernöjd!! Omslaget gjorde jag själv, jag bara slängde över jättemånga bilder till omslaget, gjrode de mindre och gjorde ett slags kollage av dem. Nästa gång jag gör en fotobok blir till nyår, då jag ska sammanfatta året som gått....





3 kommentarer:

Therese sa...

Vad fin den blev! Kul idé med omslaget!

1906 kvm sa...

Vad fint det blev! Vad gick kalaset på?

Cissi sa...

142 kronor! Hittade ett gratiserbjudande, sen lade jag till de extra som blev mellan gratis och inte gratis. :-)