måndag 15 mars 2010

Colors of life

Ikväll ville Hannah att jag skulle läsa "När jag var i din mage"-boken. Det är en slags dagbok som jag skrev när jag var gravid med Hannah. Om hur vi tog det positiva testet, hur vi berättade för våra familjer, hur magen växte. En bild per vecka i 9 månader! Jag skrev om förlossningen och om tiden efter. Den boken läste jag för Hannah, även om jag utelämnade en del detaljer från förlossningsberättelsen. Det sista jag läste var "vi lyfte på filten och tittade på dig, du låg på min mage. Där låg världens finaste och alldeles perfekta HANNAH!!"

På framsidan av albumet som jag skrivit i står det "Colours of life" - och jag måste säga, Hannah har färgsatt våra liv på fler sätt än jag kan förklara. Hon förändrade våra liv och jag ser verkligen fram emot att se henne växa och bli en stark, modig och självständig tjej!

Jag älskar dig, Hannah!

Inga kommentarer: