lördag 20 mars 2010

Kalas och lite egentid...

Nu är jag inne i en Tradera-period. Igår vann jag en auktion på en windstopper från Pop till Elias, planerar att vinna en nästa månad till Hannah. :-)
Jag håller även på att sälja av lite kläder och annat med utgångspris 1 krona. Auktionen jag hoppas mest på är väl min ostkupa från Tupperware, de flesta brukar gå iväg på 150 kronor!

Idag ska Hannah på kalas hos sin dagiskompis Ludvig. Jag har ingen aning om vilka fler barn som kommer, men jag sa till henne att jag gissar på att det kommer någon mer från dagis iallafall och då ville hon gå SJÄLV. Så då passar jag på att åka på tur med Linda, som föreslog Stora Holms säteri där man kan äta sopplunch och titta på fina grejer! Det ska bli jättemysigt!

Nu ropar Elias att han vill ha "mela must!". Jaaaa...gissa på att jag har hamstrat påskmust!!

1 kommentar:

Addicted to Julmust sa...

Påskmust är det bästa vårtecknet!