torsdag 21 oktober 2010

Två dagar kvar

Ja, nu är det bara två dagar kvar på min praktik, jag har trivts jättebra här på Vårdcentralen i Lövgärdet och det känns en aning vemodigt att sluta, när man precis börjar känna sig hemma! Men samtidigt, nu är det bara tre veckor i skolan, sedan fyra veckor examensarbete, sedan är jag FÄRDIG. Tänk, jag har en yrkestitel!!! Det känns jätteroligt, jag är stolt över mig själv och jag är glad att jag faktiskt har valt rätt utbildning - med tanke på att de flesta i min klass redan fått ett arbete, trots att utbildningen inte är klar än!

När skolan är klar har jag ledigt över jul och nyår, sedan börjar mitt nya liv, med allt vad det innebär. Nytt år, nytt arbete, ny titel - och ny cykel! Ja, jag och Anders har seriöst talat om att skaffa mig en elcykel! Fasen, vad coolt det hade varit...:-)

Nu börjar arbetsdagen! Ikväll blir det Blingovisning, trots allt! Jag är glad att jag skrapat ihop ett litet gäng men hoppas naturligtvis på bättre uppslutning nästa gång, men då blir det nog inte barnkläder, utan något annat spännande. Alltid kul att pröva på något nytt! Vilken slags "visning" hade du tackat JA till att komma på?


Nordljus Home

Var Värdinna/Värd för en Visning
Partylite

Sjalar och smycken

Kroppsvård


4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag är jättestolt över att du fixat utbildningen - med familj och allt!!!
Om du vill ha Partylite visning så har jag en kompis som gärna kommer och visar. Hon brinner för det (brinner..*höhöhö*).

Kram och tack för örat igår
gums

Jenny sa...

Jag hade kunnat tänka mig att gå på både partylite och smyckeparty :) Och grattis igen kära syster till både utbildning och jobb. Kraaaaam

Anonym sa...

Klart att du skall ha kroppsnära nu innan jul!!! El cyckel tyckte jag lät kul ;-)
Kram Lisa

Anonym sa...

Ha ha kroppsnära det e lite jobbigt när mobilen väljer sina egna ord ;-) kroppsvård menade jag ju!!!!!!