söndag 24 oktober 2010

Avskedspresent

I torsdags på eftermiddagsfikat kom min handledare Liisa till mig med ett paket. Eftersom hon är ledig på fredagar fick jag paketet då och jag blev så glad, för i paketet låg världens sötaste kudde! Brevid vårdcentralen finns ett dagcenter, som heter "Handverksta'n" och där gör de jättefina hantverk, smycken och textil. Jag kikade på den där kudden någon av de första dagarna på min praktik, men just då hade jag inga kontanter, så jag köpte den aldrig. Detta minns inte Liisa, men hon fick känslan av att jag ville ha den ändå, eftersom jag är en hästtjej och barnet på hästryggen påminde om Hannah. Visst är den SÖT?! :-)



2 kommentarer:

Jenny sa...

Åhh vilken charmig kudde, och vilka goa kollegor du verkar haft i Lövgärdet.
Kram till hela familjen

Pia sa...

Riktigt fin kudde!

Och vad snällt att få en liten fin avskeds present!