fredag 22 oktober 2010

Drömmer...

...om en resa till Faraos land - Egypten! Jag har hört så mycket bra om detta land och jag LÄNGTAR verkligen efter sol och värme tillsammans med min älskade familj. Vi har inte varit utomlands sedan bröllopsresan 2006, sedan dess har det bara löpt på med föräldraledigheter, deltidsarbete och sedan på det 2 års studier. Det ger ingen kaxig ekonomi direkt, men nu när jag får börja arbeta (heltid!) hoppas vi att vi skall kunna spara undan pengar så vi har råd att resa till Egypten hösten/vintern 2011/2012. För visst ser det underbart ut? All inclusive är ett måste, för barnens skull. Underbart!!!


SunGarden Sharm Plaza Resort
Bild lånad från ving.se


5 kommentarer:

Pia sa...

För den som gillar värmen är det underbart, jag är av den kallare sorten... ;)

Jenny sa...

Jag kör mitt Thailand i år och sitter avis på er när ni drar.... Kraaaam älskade syster

Cissi sa...

Ja du, Jenny, vi kommer vara redigt avis på er när ni åker!!

Pia sa...

http://www.plackers.se/main.asp?page=plackerstwin

där kan du se hur plackers ser ut! =)

Som tandtråd fast men en plastgrej som man håller i.

Matilda Barnboksillustratör sa...

vilken underbar bild! hoppas ni kommer iväg till vintern nu då! härligt med all inclusive!

kram till dig!