fredag 22 oktober 2010

Blingokläder

Igår hade jag Blingovisning hemma hos mig, vi blev totalt 7 tjejer och det blev väldigt lyckat! Jag bjöd på minibaguetter, gott pålägg och sedan kladdkaka till efterrätt. Några av oss tittade, andra tittade och handlade! Jag köpte fyra plagg, varsitt par "Doris" byxa petroleum, Hannah fick "Björn" antracitgrå långärmad tröja med stor stjärna och Elias fick "Dante" långärmad tröja med många små stjärnor, samma mönster som på Hannahs mössa! Supernöjd och med värdinnerabatt plus rabatt för X antal betalande gäster blev det hyffsat pris för 4 plagg. Jag fick även en bonusgåva, men den är lite hemlig, för jag vet inte vem jag ska ge den till än....



Björn långärmad T-shirt i antracitgrå med stjärna i petroleum
Dante långärmad T-shirt med stjärnor, till Elias
Doris mysbyxa i petroleum, till båda barnen

1 kommentar:

Matilda Barnboksillustratör sa...

Vilka fina plagg, och alltid kul med lite rabatt som värdinna kan jag tro! :)

Ja men om du aldrig varit i Italien är det ABSOLUT dags nu! Do it! Hehe!