fredag 29 oktober 2010

Kusinbesök

När min riktiga morfar dog, för ganska många år sedan, tror det faktiskt var 2002 om jag inte minns fel, så var begravningen förlagd till Forshaga, där min morbror bodde. Där träffade vi även fem av våra kusiner, som vi aldrig träffat innan! Det var Hampus, Tobias, David, Sara och Camilla. Vi har två (eller tre) kusiner till, men de hade inte möjlighet att komma då. Vi hade som sagt aldrig träffats och kontakten togs aldrig upp efter det heller. Men för något år sedan lade jag till min kusin Frida på Facebook och efter det ploppade kusinerna upp där en efter en och nu har vi nog alla kontakt på Facebook!

Under det senaste året har jag och Sara pratat om att det vore så kul att ses, men saker har kommit emellan och tiden går för fort! För några veckor sedan bestämde vi iallafall för att träffas, men då kom magsjuka ivägen (för både Elias och för Saras dotter!), men ikväll, då ska vi träffas!! Hemma hos Jenny kommer vi samlas, kusinerna och alla barnen. Det ska bli SÅ kul att ses och lära känna varandra på riktigt! :-)

Men först hägrar en dag i skolan, med ekonomisystemet SPCS, det ska bli spännande!

1 kommentar:

Pia sa...

Tack för komentaren!
Den värmde! =)

Hoppas ni hade trevligt på kusin träffen!