lördag 16 oktober 2010

En kommentar då och då hade suttit fint...:-)

Jag har runt 50 läsare varje dag. Kanske inte så många jämfört med de stora bloggarna, men jag är ändå glad att så många vill läsa om min vardag. Inte lika glad är jag för att jag nästan aldrig får kommentarer. Jag vill så hemskt gärna veta vilka ni är som läser - så ni får gärna lämna en kommentar då och då!

Hannah har hostat inatt och är lite snorig, så jag har lämnat henne det oerhört förkrossande beskedet att hon inte får gå till simskolan idag. Hon blev jätteledsen, men verkar nu ha tagit in beslutet och ser nu istället fram emot att få besök av faster o Björn, farmor och lillkusinen i eftermiddag. Det ser även vi andra fram emot!

Vi kommer bjuda på tacopaj i eftermiddag, så jag tror jag kommer skicka iväg Anders att handla medans jag plockar undan det sista här hemma. Kanske får jag honom att ta med ett av barnen, vilket är nästan valfritt, för båda är lika duktiga och lätta att ha med.

3 kommentarer:

Sandra | Inspirera Mera sa...

Ja det är alltid roligt med kommentarer, det håller jag med om. Första gången jag har hittat hit :) Hoppas du får en trevlig helg.

Pia sa...

Visst är det tråkigt at folk inte komenterar...

Jag brukar allt lämna ifrån mig ett litet spår när jag är här! =)

Matilda Barnboksillustratör sa...

Stackars liten som missar simskolan! Men mysigt med lite besök!

Jag fick låna någon makapär från min mamma till äppelmosgörandet, så tydligen behöver man inte rensa och greja speciellt mycket med äpplena innan, den gör jobbet åt en på något sätt! Finurligt! Men känns ändå som ett projekt.. hehe!