lördag 16 april 2011

Vad jag fick med mig hem

Efter ungefär fyra timmar på mässan kom jag hem med bl a:
  •  Fia med knuff-spel från Kids concept till Hannahs kompis Linnea som fyller år i maj
  • "Bajsboken" på Bokusbussen till kompis Elias som Hannah blivit bjuden på kalas hos i morgon, samt en likadan till Elias och Hannah
  • Två burkar pruttlera
  • Dagispåse från loppi.se med bland annat vattenflaska, klistermärken, russinpaket, juicepaket och tidningen Vi föräldrar
  • Pirat-boxertrosor från Kids concept till Hannah (10 kronor för 2 stycken!!!)
  • Hemlig present till en fin vän
  • Plus lite olika erbjudanden och varuprover, bland annat schyssta erbjudanden på "Barntavlor" som jag funderar mycket på.
Den enda grejen jag ÅNGRAR att jag inte köpte var denna lampskärm, till Elias rum. Den kostar i webbutik 349:- och på mässan kostade den 199:-!! Skit också....
Lampskärm Grållen


 

1 kommentar:

HEMLÄNGTAN sa...

Oj, vad mycket kul du fick med dig hem. Den där pruttleran älskar mina barn, och jag älskar deras skratt när de leker med den...

Kram, Jenny