tisdag 5 april 2011

En dagens tack!

I natt har jag legat och vänt och vridit på mig av smärtor. I magen. Denna fruktansvärda månadsblödningen gör mig galen. Så inatt har jag kanske fått tre timmars sömn, jag hade ställt klockan på 05:30, men vid 06:10 petade jag på Anders och sa att jag inte kunde gå till jobbet idag, eftersom jag hade så ont. Jag som trodde detta skulle bli bättre när jag hade fått barn, men det har bara blivit värre!! Så jag har tuggat Ipren inatt, och nu väntar jag bara på att klockan skall bli 12, så jag kan ta en tredje dos...

I väntan på denna smärtlindring, så visar jag er här dagens psykiska smärtlindring i form av EN DAGENS.


Dagens kärleksförklaring:


Dagens låt på repeat:



Dagens "hjälp vad fort tiden går..."

Dagens heminredning/trädgårdsblogg:


Dagens väder:


Dagens drömkonsert:


Dagens "hästen i mitt hjärta för alltid"!
Julle-Bulle mammas mule - aka Amor de Julius X



Dagens bild på oss:


Dagens andra "Hjälp, vad tiden går fort!"

Dagens titta vad fin jag var i håret:

3 kommentarer:

Jenny sa...

Många fina dagens, men du är den finaste!! <3

Anonym sa...

Guud vad snygg i håret du var där på sista bilden...du passar jättebra i lite längre hår!! :-)

Cissi sa...

Tack, vad snälla ni är! :-)
(Vem nu Anonym är.....) ;-)