lördag 23 april 2011

Herr & Fru

Efter att ha läst en artikel på Aftonbladets hemsida, så blev jag nyfiken på hur väl jag känner min man. Så jag svarar här, vad jag tror. Anders ligger och sover, så hans svar kommer i morgon! :-)

1. Vad har din partner för ögonfärg?
Svar: Blå
2. Vad är din partners älsklingsmat?
Svar: Han är en allätare, men favoriten kanske ändå är pasta med soltorkade tomater och någon kycklingbit. Vet att han älskar mat med soltorkade tomater i. :-)

3. Vilken är din partners favoritställning (japp, vi snackar sex)?

Svar: Eftersom nära familjemedlemmar och föräldrar läser bloggen, så VET jag att han inte kommer svara på frågan och då behöver jag inte gå så långt heller. :-)

4. Vilken är din partners favoritbit i godispåsen?

Svar: Även här är han allätare, men jag vet att han tycker om marshmallows och choklad.

5. Vilken är din partners värsta hatsyssla i hushållet?

Svar: Det måste nog vara kökssysslan, alltså fixa iordning efter middagen.

6. Om din partner har en fobi eller är rädd för något - vad är det i så fall?

Svar: Han är hysteriskt rädd för skelett.

7. Vad gillar din partner bäst med sitt eget utseende?

Svar: Gissar händerna/ögonen

8. Vad blev din partner senast sur för, när du var med?

Svar: Oj. Den var svår. Han sväljer rätt mycket, men jag vet att han blev sur på mig för ett tag sedan när jag fräste åt honom utan anledning.

9. Vilken parfym är din partners favorit - på sig själv?

Svar: Hugo Boss

10. Vilken är din partners största last?

Svar: Suget efter något gott på kvällen. Hans kvällsmackor är livsfarliga. :-)


11. Vilken av dina släktingar har din partner bäst relation till (om släktrelation finns)?

Svar: Storasyster Jenny tror jag.

12.Vad stör din partner sig på hos dig - om något (behöver inte vara något jättestort)?

Svar: Att jag lämnar snytpapper lite överallt. Speciellt på stolen bredvid min vid köksbordet.

13. Vilket plagg i garderoben tar din partner på sig när han/hon vill vara lite extra snygg?

Svar: En vit kortärmad skjorta med beige ränder. Den är han jättefin i.

14. Vilken är din partners största talang - enligt din partner?

Svar: Att teckna.


15. Vad är din partners stora mål i livet?

Svar: Att göra karriär utan att det går ut över familjen. Att alltid göra allting "fair". Han vet inte hur man gör när man fuskar.

16. Vem är din partners idol?

Svar: Haha. Eilert Pilarm.

17. Vad är din partners stjärntecken?

Svar. Lejon.

18. Vad väger din partner?

Svar: Åh. Jag tror han väger 85.

19. Vilket parti röstade din partner på i senaste valet (eller röstade blankt)?

Svar: Tror han röstade på Socialdemokraterna.

20. Vad tjänar din partner?

Svar: Det vill han inte heller att jag skriver här. Men jag tycker han tjänar jättebra.

21. Vilken är er gemensamma låt (någon ni förknippar med ett fint minne)?

Svar: Darren Hayes - Can't get enough of you

22. Vad föll din partner för - hos dig?

Svar: Mina ögon. Att jag är impulsiv. Och min goda relation till familjen. Både min och hans.

1 kommentar:

Jenny sa...

Ja nu är iaf jag nyfiken på svaren :)