söndag 23 januari 2011

Sista helgen med kalas...

Igår var jag på Inside Home och utnyttjade mitt presentkort som jag fick av mamma och pappa i julklapp. Det blev bl a dessa manchetter och minikruka till min Cult ljushållare, himla fina färger, tycker jag!
I förmiddags åkte jag och Elias på kalas till Lukas som fyllde 3 år i fredags. Väldigt lyckat kalas med jäääättegod hemmagjord pizza! Men med 6 treåringar och 1 femåring i huset fick vi inte mycket pratat, jag och Annica, men det tar vi igen en annan dag!

På eftermiddagen var det dags för årets sista firande av Elias 3-årsdag, denna omgång med mina systrar, deras barn och min mamma. Elias fick jätteroliga grejer till sin tågbana och vi bjöd på den berömda marängtårtan igen. Mums! (Jag tror inte det blev någon tårtbit över!)

Jag har under helgen skaffat mig en finfin förkylning (den har inte nått sin kulmen än) och jag är så osäker på om jag ska gå till jobbet i morgon, eftersom där finns så många barn som är infektionskänsliga. Men jag tror jag chansar och sen frågar jag mina arbetskamrater vad de tycker. Jag själv har ju ingen personlig kontakt med barnen, men det är ju många andra av mina arbetskamrater som har det!














3 kommentarer:

Anonym sa...

Fint! Blev också sugen på att ge min sån ljushållare ett litet lyft nu =)

Pia sa...

Ååååh vad urfint det kortet är där Elias puusar dig! =)

1906 kvm sa...

Mysigt kalas och jätte fin ljusbehållare!!
Saknar dig vännen!