måndag 31 januari 2011

Både snygg och ödmjuk...

Igår eftermiddag kom min storasyster på besök, hon höll oss sällskap i köket under hela eftermiddagen och hon kokade risgröt, medans Anders hade gjort köttfärspaj och jag gjorde hemmagjorda kåldolmar. Precis när vi var som tröttast fick jag och Jenny för oss att vi skulle rensa i garderoberna i datorrummet, eftersom vi inte har ett ordentligt städskåp. Och så blev det! Jag fick slängt sååå mycket som vi aldrig skulle fått slängt annars. Vi fick oss många härliga skratt, jag och min kära syster och det blev en riktigt härlig eftermiddag. Och det blev så bra i garderoberna - och vi har skaffat oss ännu ett internt skämt att garva åt, gud så skönt!

Både snygg - och ödmjuk...

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag vill också ha en sådan storasyster! =) <3

Kram Pia