onsdag 12 januari 2011

Nya grejer och nya minnen...

I förrgår gjorde vi något vi aldrig gjort förut. Vi köpte två nyare begagnade bilar. På en gång! I förrgår kom Clion, en 01:a och i morgon hämtar Anders 06:an, en Mégane...jippie!!!!!


Igår hade vi lovat Hannah att hon skulle få ta sina veckopengar och köpa en cowboyhatt. Det blev istället en Paper Jamz-gitarr, efter ungefär 1½ timmes letande efter något annat när hatten inte fanns i rätt storlek. Både jag och Anders höll på att gå under av hunger, stress och trötthet, men skam den som ger sig! Lycklig var hon iallafall, likaså Elias, som nöjde sig med ett nytt lok till sin tågbana....
 
Jag skaffade mig ett nytt bildredigeringsprogram igår, det heter Lightroom 3 och är huuur roligt som helst - nu ska jag bara lära mig hur det fungerar!

Och idag, vet ni vad som hände då? Jag drog ut en tand ur Hannahs mun med hjälp av en liten tång från verktygslådan......


1 kommentar:

Pia sa...

Underbart kort på Hannah!!!!

Hon rockar verkligen! =) <3