tisdag 29 december 2009

Mellandagsreafynd

Igår eftermiddag åkte jag in till Nordstan med Lisa för att kolla om jag kunde hitta något för alla min presentkort. Jag gick in på Åhléns och det första jag såg var en jättesnygg väska, men den låg på golvet och folk hade TRAMPAT på den. Tyvärr var den det enda exemplaret, så jag lät den vara. Jag gick vidare och tittade efter sömnadsböcker och kanske någon fin kaffekanna. Men icke. Vi gick sedan vidare till några andra butiker, men sedan ville jag visa Lisa väskan och då såg jag den i ett annat ljus, det gjorde även Lisa, så jag bad en expedit att torka av den, så jag visste att den GICK att torka av. Den blev så fin, så den fick följa med mig hem. Min lilla Askungen, helt enkelt. :-) Jag är jättenöjd med mitt REA-fynd från Esprit!


1 kommentar:

Therese sa...

Den var jättesnygg! Det är inte alltid lätt att hitta väskor som känns helt bra, de är alltid för små eller för stora eller för sladdriga eller har för få fack...eller nåt. Så grattis =)

Hoppas att ni har haft en riktigt bra jul och får ett fint nyår!