söndag 27 december 2009

Födelsedagsfirande för tvillingarna!

Morgonen började med sovmorgon och gosefrukost för min del. I mitt paket låg det en photoshop-kurs från Moderskeppet på tre DVD-skivor. Jag hoppas jag kan få tid att titta på dem ikväll!

Nu på eftermiddagen kom min familj plus min vän Anna-Karin på besök för att fira mig och min tvillingsyster. Vi fyller 32 år och firade det med havre- och kanelkaka med kaffe och te. Jag fick ett finfint parfympaket från min tvillingsyster, som tyvärr förväxlat mitt paket med någon annans, så jag fick herrparfymen...får väl byta den i samband med systersonens 7-årskalas på nyårsdagen! ;-) Sedan fick jag presentkort på Nordstan och Åhléns som jag säkert kommer ha användning av när vi målat om i hallen...

Storasyster kom först...

Camilla ser finurlig ut...

Barnen hjälper mig att öppna mitt paket - som jag inte fick behålla. ;-)

Milla o mamma skrattar åt något...:-)

Mitt herrparfympaket...

Min fina pappa!

Nästan allihop!

Bus med moster!

Bus med Milla o Daniel

Daniel är bästaste lekkompisen!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag måste faktiskt säga: "JULKLAPPSPAPPER PÅ MIN FÖDELSEDAGSPRESENT!! KATASTROF!

Cissi sa...

Jag kommenterade det så fort jag såg den, men då sa pappa att den ändå inte var till mig! Men jag fick mitt presentkort inslaget i julklappspapper. FÖRSTÅR inte att de inte lär sig! :-)